دستمال مرطوب خوبه

دستمال مرطوب یکبار مصرف نوعی از انواع دستمال است که برای زدودن آلودگی و مواد آرایشی از صورت مورد استفاده قرار می گیرد. شاید بعد از یک روز آلوده، نیاز باشد که پوست خود را پاک کنید و برای این کار دسترسی لازم به مواد شوینده و پاک کننده نباشد در این صورت دستمال مرطوب می تواند انتخاب مناسبی باشد. دستمال های مرطوب دارای الیافی طبیعی و رایحه ای دلپذیر می باشند و مواد پاک کننده را در بافت خود ذخیره می کنند. پاک کردن صورت و یا پوست با این نوع از دستمال ها باعث خواهد شد آلودگی به راحتی از روی پوست پاک شود. بسیاری از دستمال های مرطوب قابلیت خیس شدن با آب را نیز خواهند داشت. دستمال های مرطوب می توانند در انواع مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند به طور مثال دستمال های مرطوب مخصوص کودکان، مخصوص بزرگسالان، پوست صورت و ... را می توان مثال زد.

مزایای استفاده از دستمال مرطوب

استفاده از دستمال مرطوب دارای مزایایی می باشد که می توان به آن ها اشاره کرد. در این مقاله به برخی از مزایای دستمال های مرطوب خواهیم پرداخت:

  • صرفه اقتصادی: امروه به دلیل گران بودن برخی از شوینده ها و تونر های صورت استفاده از آن ها ممکن است افراد را متحمل هزینه های گزاف کند. در مقابل استفاده از یک دستمال مرطوب مرغوب و با کیفیت می تواند انتخاب مناسب و با صرفه ای باشد.
  • حفظ PH پوست: استفاده از مواد شوینده و آب و صابون برای پاک کردن مواد آرایشی و پوست بدن به مرور زمان باعث خواهد شد که چربی پوست به مرور از بین برود . این عمل باعث خواهد شد که پوست مستعد جذب آلودگی بیشتر باشد. استفاده از دستمال های مرطوب مناسب و با کیفیتی که می توانند اسید و چربی طبیعی پوست را متعادل سازند، تقاضای زیادی را از سمت مشتریان دارد.
  • صرفه جوییی در مصرف آب: یکی از مواردی که می توان از آن به عنوان مزیت دستمال های مرطوب یاد کرد. پایین آوردن مصرف آب برای شست و شوی بدن و یا صورت می باشد. دستمال مرطوب جایگزین خوبی برای استفاده از آب و مواد شوینده است.
  • سلامت و بهداشتی بودن دستمال مرطوب: حتما از دستمال های مرطوبی استفاده کنید که از مواد شیمیایی و حساسیت زا در آن ها استفاده نمی شوند. الکل به عنوان یکی از مواد آنتی باکتریال در بسیاری از انواع دستمال مرطوب استفاده می شود که ممکن است استفاده از آن به خصوص برای کودکان حساسیت زا باشد و باعث واکنش های پوستی شود. به همین دلیل در خرید و انتخاب دستمال مرطوب باید نهایت دقت را داشت تا بهترین نوع از آن انتخاب شود.

مزایای استفاده از دستمال مرطوب

آیا استفاده مداوم از دستمال مرطوب خوبه؟

برای مدت هایی طولانی و به صورت مداوم از دستمال های مرطوب استفاده نکنید این مورد به خصوص برای پوست های خشک مضر است و اگر زیاد مصرف شود ممکن است خشکی پوست را بیشتر کند. به طور کل استفاده از دستمال مرطوب با کیفیت و دارای استاندارهای لازم بهداشتی میتواند دارای مزایای بیشتری هم باشد و به صورت روتین روزانه مورد استفاده قرار گیرد بدون اینکه مضراتی داشته باشد.

بهترین دستمال های مرطوب و دستمال یکبار مصرف برای استفاده های گوناگون را می توانید از طریق سایت آرمانی به صورت اینترنتی، تهیه نمایید.

نوشتن دیدگاه