کارخانه سفره یکبار مصرف

سفره یکبار مصرف نقش پررنگی را در زندگی امروزی ایفا می کند. استفاده از سفره های یک بار مصرف تنها محدود به استفاده آن ها بعنوان سفره نیست و کاربرد های دیگری نیز دارند.
سفره های یکبار مصرف در چند کیفیت متفاوت تولید و به بازار عرضه می شوند. مواد اولیه، ضخامت سفره و طرح روی آن مرغوبیت و در نهایت قیمت این کالا را مشخص می کند. تولیدی ها، کارگاه ها و کارخانه های بسیاری علاوه بر تولید محصولات یکبار مصرف، به تولید سفره های یکبار مصرف می پردازند. سفره یکبار مصرف رولی در بسته بندی های منظم و با ابعاد و اندازه های استاندارد به تولید می رسند.
گروه ظروف یکبار مصرف آرمانی با هدف تولید سفره یکبار مصرف در اصفهان و سایر شهرهای ایران  سفره یکبار مصرف را با کیفیت بسیار خوب در اختیار شما قرار می دهد.

قیمت عمده سفره یکبار مصرف

در صورتی که سفره های یکبار مصرف را به صورت عمده و از کارخانه تهیه کنیم به دلیل حذف واسطه ها می توان به قیمت ارزان تری این محصولات را خریداری کرد. مراکز پخش و نمایندگی های فروش لوازم و محصولات یکبار مصرف با خرید مستقیم از کارخانه یا فروشگاه های معتبر سفره های یکبار مصرف را با نازلترین قیمت تهیه می نمایند. فروشگاه اینترنتی آرمانی انواع سفره یکبار مصرف باکیفیت را به مشتری عرضه می کند. تنوع سفره های یکبار مصرف در این فروشگاه بسیار بالا است. برخی از انواع سفره های یکبار مصرف این فروشگاه عبارتند از:

  • سفره یکبار مصرف شیک و مجلسی برای میهمانی
  • سفره های ضخیم و ضد آب
  • سفره های یکبار مصرف کاغذی
  • سفره های یکبار مصرف شیشه ای و کریستالی
  • سفره های کتان و حریر یکبار مصرف
  • و ...

اگر به دنبال مرکزی معتبر برای خرید سفره یکبار مصرف به صورت اینترنتی هستید ما فروشگاه آنلاین آرمانی 724 را به شما پیشنهاد می دهیم.

قیمت عمده سفره یکبار مصرف   

تولیدی سفره یکبار مصرف

مواد اولیه برای ساخت سفره های یکبار مصرف پلی اتیلن است که به همراه مواد دیگر ترکیب می شود. درج طرح و رنگ های مورد نظر بر روی سفره های یکبار مصرف به عرض سفره های یکبار مصرف بستگی دارد. دستگاه های چاپ پیشرفته برای سفره های با تنوع رنگی بالا و طرح های متنوع مورد استفاده قرار می گیرند. تجهیزات مورد استفاده در کارخانه های تولید سفره های یکبار مصرف عبارتند از:

  • دستگاه تولید نایلون از گرانول
  • دستگاه جرقه گیر
  • دستگاه چاپگر
  • دستگاه بسته بندی

شما عزیزان می توانید بهترین قیمت سفره یکبار مصرف کاغذی را از کارشناسان آرمانی سوال کنید. خرید سفره یکبار مصرف از کارخانه بسیار به صرفه تر از تهیه آن از بازار است، شما عزیزان می توانید برای خرید  با قیمت سفره یکبار مصرف کارخانه با وب سایت فروشگاهی آرمانی724 همراه شوید.

 تولیدی سفره یکبار مصرف  

خط تولید سفره یکبار مصرف

سفره های یکبار مصرف در گذشته از پلاستیک ساخته می شدند اما به مرور انواع مناسب تر و سازگارتری با سلامت انسان و محیط زیست به تولید رسیدند. این سفره ها تحت عنوان سفره یکبار مصرف کاغذی و گیاهی تولید می شود. در خط تولید سفره های یکبار مصرف، اکسترود پیوسته مصرف مورد استفاده قرار می گیرد. اندازه سفره های یکبار مصرف در عرض های سفارشی و یا به اندازه های استاندارد 80، 100 و یا 120 سانتی متری تولید می شوند.
 آرمانی یکی از بهترین کارخانه های عرضه و پخش سفره یکبار مصرف باکیفیت و قیمت مناسب در ایران است. برای خرید بهترین انواع سفره های یکبار مصرف با ما در فروشگاه اینترنتی آرمانی 724 همراه باشید و باکیفیت ترین سفره ها را با مناسب ترین قیمت از ما خریداری کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

نوشتن دیدگاه